مدرس
محمود مرادی
تعداد جلسات
یک یا دو جلسه آنلاین
نوع ارائه
کلاس آنلاین (ساعت ۱۹ الی ۲۲)
تاریخ برگزاری:
دوشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)
فیلم کلاس
پس از برگزاری حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آماده و در حساب کاربری قابل تماشا و دانلود خواهد بود.
نحوه پشتیبانی و پاسخ به سوالات
سوالات را از طریق بله و تلگرام به پشتیبانی مدرسه بورس ارسال میکنید و پاسخ را شخصا آقای مرادی به صورت ویس براتون میفرستند.
قیمت
۱،۳۹۹،۰۰۰
(۷۹۹،۰۰۰ تومان)
بازدهی مناسب بالاتر از شاخص کل و هموزن در دوره های قبل ایجاد شده است.
باید ۷۰۰ شرکت بورسی را بررسی کنید و پس از کلی وقت هدردادن بازهم به نتیجه نخواهید رسید و سردرگم میمانید. فرصت و زمان مهمترین چیزی است که از دست میدهید.
۲۹۵ دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
سلام بسیار خوب بود و از زحمات ارزشمند و صداقت شما تشکر میکنم
سلام وسپاس فراوان استاد عزیز ودلسوز
وبینار بسیار عالی بود ویک دید کوتاه مدت وبلند مدت وکلی بهم داد
در جهت شناسایی ضعف هایم بسیار به من کمک کرد
بهتربن ها را برایتان اررومندم
با احترام قاسم ضرغام
با عرض سلام خدمت استاد بزرگوار
واقعًا جاى اغراق نيست كه بگم در اين روزگار كم كسى رو پيدا كنى كه عالم را محضر خداوند بداند ممنون از اين وقتى كه گذاشتيد تا همه نكات را به اين شيوايى بما برسانى و روزانه اطلاعات مفيدى رو در كانالها به اشتراك ميزارى و در حفظ سرمايه و دارايى هاى همراهان نهايت تلاش خودت رو ميكنى حضرت امير المؤمنين ميفرمايد هر كس حرفى را (نه يك كلمه) بمن آموخت مرا غلام خود قرار داد موفق باشيد
سلام خداقوت آقای مرادی ودوستان پشتیبانی وبینارسهام پرسود را دیدم وشنیدم عالی بود لحن کلامتان بسیار جذاب بود واصلا خسته کنند و کسالت آور نبود که نشانه هنرمندی شماست مطالبتان خیلی مفید وکاربردی بود وراهگشا بسهم خودم سپاسگزارم که باصداقت در این فضای پر آشوب فعال هستید ویافته های خودتان را خالصانه دراختیار جمع قرار میدهید بازم ممنونم ومتشکر خدا سلامتی وشادی پایدار بهتون بده
سلام باتشکر از اقای دکتر وتیمشان که خیلی زحمت کشیدن لطفا ادامه دانلود هدیه عید را فراهم نمایید برای سهام پر سود ۲و۳و۴
سلام با تشکر از اقای دکتر وتیمشان که زحمت بسیاری کشیدن .ما تا خواستیم دانلود کنیم بعلت شلوغی و تراکم زیاد دانشجویان عزیز فسمتهای ۲و۳و۴ به صورت نیمه کاره دانلود شد و موفق به دیدن این وبینارهانشدم وعیدی نیمه کاره ماند لطفا امکان ادامه دانلود را بصورت رایگان فراهم نمایید با تشکر
سلام و درود
سلامت باشید
لطفا به تلگرام پشتیبانی پیام بدهید
09037897971
ممنونم از اینهمه مطالب مفید خییییلی عالی بود
سلام. من وبینار را دیدم. عالی بود امیدوارم که بتونه سبزمون کنه امسال. ممنون از اینکه نتیجه بررسی هاتون را این قدر ارزون در اختیار عموم قرار دادید. ممنون از لطفتون.
سلام و عرض ادب
دوره خوب بود
اما فکر می کنم بخشی از ان تکرای و مربوط به سال گذشته بود
حال ایا با وجود گذشت یکسال هنوز تغییری حاصل نشده شاید بدلیل بنیادی بودن سهام بوده
بهر حال ممنون
ممنون از اینکه این وبینار کاربردی و مفید را بصورت عیدی به علاقمندان هدیه دادید.
سلام استاد گرامی
این دوره منحصر به مطالب شناسایی سهام پرسود نبود بلکه آموزه زندگی و اخلاق و داشتن مرام معامله گری است.اینکه چرخ زندگی متشکل از پول و درامد به تنهایی نیست. همچنین نگرش به آینده اقتصاد ایران است. شخصا از ۵ ساعت کلاس استفاده زیادی بردم.
اول سلام و خسته نباشید میگم به استاد عزیزم آقای مرادی و تیمش
واقعا سمینار بسیار عالی و فوق العاده ای بود
دمتون گرم که رایگان در اختیار ما گذاشتید
سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار و همکاران پشتیبان
جناب آقای مرادی عزیز من حدود یکسال از وبینار پارسال با شما هستم و بعد از گذروندن دوره ها و شرکت در وبینارهای عالیتون که همیشه راه درست رو نشون میده حداقل تو این بازار ضرر نکرده و همواره سود کردم نگرش و دیدگاه شما علاوه بر بازار بلکه تعامل شما با جهان جای تقدیر داره و نکات آموزشی و اخلاقی زیادی برای من داشت.
خواستم با این نظر از زحمات بی دریغ شما و تولید محتوای عالیتون در فضاهای مجازی تشکر و قدردانی کنم.
با سلام جناب مرادی
با تشکر از زحمات فراوانی که می کشید. قبل از هر چیز باید به نوع شخصیت شما بپردازم که از چیزی مهمتر است.فارغ از این که که کلاس ها برای ما سود بیاورد ویا ضرر، نوع شخصیت انسان ها مهمتر از هر چیزی هست. من شما را انسان صادق و پر تلاشی یافتم. شخصی که دوست دارد از داشته های خود استفاده کند تا درین بازار بی در و پیکر برای خود و دیگران سود بسازد.من شما را با بسیاری از افرادی مقایسه می کنم که در ین بازار اشفته برای جیب خود کیسه دوخته اند.
با دوره سهام پر سود من به زودی پرتفوی خود را بر اساس نظرات شما اصلاح میکنم.منتهی تغییرات اتی و بعدی ان موکول به بر گزاری مجامع سال ۱۴۰۲ و نظرات بعدی شما خواهد شد.
با تشکر
عالی بود.
استاد مرادی هم بیان خوبی دارن و هم اینکه خیلی اصولی تدریس میکنن و آدم از کلاساشون خسته نمیشه.پیشنهادم اینه که اگر براتون مقدوره، توی بازه ای که گزارش های فصلی میاد به وبینار برای بررسی و گلچین کردن بهترین سهم ها برگزار کنین
با سپاس بایت دوره مفیدی که ارائه گردید. پیشنهاد می شود برای تفهیم بهتر موضوعاتی مثل سهم های پروژه شده، مثالهای عینی بیشتری از بازار آورده شود.
سلام و احترام
ممنون از وبینار خوبتون مثل همیشه عالی بود.
سلام ویژه خدمت استاد و سایت مدرسه بورس
بنده سال هاست با شما و تیم خوبتون آشنایی دارم و اقتصاد و سرمایه گذاری را از شما یاد گرفتم جا داره با تمام وجود از شما تشکر کنم استاد واقعا دوره هایی که با شما تا الان سپری کردم دید بسیار خوبی را به من داده دوره سهام سهام پرسود شما هم واقعا بینظیر و ارزش میلیونی داره و نکاتی و سهامی که شما معرفی نمودید حاصل ساعت ها وقت و تحلیل و بررسی شما از این سهام بوده و به جرات میتونم بگم کمتر کسی حاضر میشه به این راحتی و واضحی نتیجه زحمات خودشو در اختیار عموم قرار بده . به سهم خودم از زحمات و تلاش شما برای پیشرفت و کمک به جامعه و آبادی کشورمون قدردانی و تشکر ویژه مینمایم.
سلام استاد ممنون از وبینار امشب* میخواستم بگم استاد عزیز من سه سال داخل اینستاگرام وقت تلف کردم متاسفانه با افراد مختلف سروکله زدم ودیگه خسته شدم از این همه افراد کلاه بردار و سرمایه همش به انواع مختلف با روشهای بد ومشاوره های با افراد نابلد متاسفانه سوخت شد اما امسال واقعا از امام حسین خواستم که یک مشاور خوب سر راهم قرار بده به جان پدرم من اینو بدون اغراق عرض میکنم دوست ندارم چاپلوسی کنم چون من هنوز نه سود آنچنانی کردم ونه سرمایه زیادی دارم فقط میخواهم این وبگم پیدا کردن افراد خوبی مثل شما برای خود من حداقل سه سال زمان برده خیلی سخته اما باز براینکه امسال با شما آشنا شدم براینکه سرمایه حداقل برام مونده شاکر خداوندم چون داشتن یک مشاور خوب همانند شما بنظر من از داشتن یک سرمایه میلیاردی ارزشمند تر چراکه با سرمایه اندک ویک مشاور خوب میشه سرمایتو بالا ببری در پایان میخواهم بگم که یک معلم یا مشاور خوبی همانند شما در فضای مجازی خیلی سخته فقط حسرت اینو میخورم چرا زودتر با شما آشنا نشدم اما نا امید نمیشم وبا کمک خداوند وشما زوتر بلند میشم نمیدونم با چه زبانی از شما جناب آقای محمود مرادی تشکر کنم اجرکم عندالله
سلام استاد ممنون از وبینار امشب میخواستم بگم استاد عزیز من سه سال داخل اینستاگرام وقت تلف کردم متاسفانه با افراد مختلف سروکله زدم ودیگه خسته شدم از این همه افراد کلاه بردار و سرمایه همش به انواع مختلف با روشهای بد ومشاوره های با افراد نابلد متاسفانه سوخت شد اما امسال واقعا از امام حسین خواستم که یک مشاور خوب سر راهم قرار بده به جان پدرم من اینو بدون اغراق عرض میکنم دوست ندارم چاپلوسی کنم چون من هنوز نه سود آنچنانی کردم ونه سرمایه زیادی دارم فقط میخواهم این وبگم پیدا کردن افراد خوبی مثل شما برای خود من حداقل سه سال زمان برده خیلی سخته اما باز براینکه امسال با شما آشنا شدم براینکه سرمایه حداقل برام مونده شاکر خداوندم چون داشتن یک مشاور خوب همانند شما بنظر من از داشتن یک سرمایه میلیاردی ارزشمند تر چراکه با سرمایه اندک ویک مشاور خوب میشه سرمایتو بالا ببری در پایان میخواهم بگم که یک معلم یا مشاور خوبی همانند شما در فضای مجازی خیلی سخته فقط حسرت اینو میخورم چرا زودتر با شما آشنا نشدم اما نا امید نمیشم وبا کمک خداوند وشما زوتر بلند میشم نمیدونم با چه زبانی از شما جناب آقای محمود مرادی تشکر کنم اجرکم عندالله