مدرس
محمود مرادی
تعداد جلسات
یک یا دو جلسه آنلاین
نوع ارائه
کلاس آنلاین (ساعت ۱۹ الی ۲۲)
تاریخ برگزاری:
دوشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)
فیلم کلاس
پس از برگزاری حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آماده و در حساب کاربری قابل تماشا و دانلود خواهد بود.
نحوه پشتیبانی و پاسخ به سوالات
سوالات را از طریق بله و تلگرام به پشتیبانی مدرسه بورس ارسال میکنید و پاسخ را شخصا آقای مرادی به صورت ویس براتون میفرستند.
قیمت
۱،۳۹۹،۰۰۰
(۷۹۹،۰۰۰ تومان)
بازدهی مناسب بالاتر از شاخص کل و هموزن در دوره های قبل ایجاد شده است.
باید ۷۰۰ شرکت بورسی را بررسی کنید و پس از کلی وقت هدردادن بازهم به نتیجه نخواهید رسید و سردرگم میمانید. فرصت و زمان مهمترین چیزی است که از دست میدهید.
۲۹۵ دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
باتشكرازاوستادعزيزوتيم بسيارعاليش بسيارمفيدوارزنده بودانشالاباكمك اين تيم خوب پولهاي كه دولت قبل ازمادزديدجبران ميكنيم به اوميدروزهاي خوب❤️❤️
سلام
ممنونم استاد
واقعا عالی بود خسته نباشید
سلام
ممنونم استاد
واقعا عالی بود
مثل همیشه عالی استاد هیچوقت از آموزش کم نمیزاره و بهترین مطالب را در اختیار شاگردان خود قرار میده ممنونم از زحمات جناب مرادی انشالله خیر و برکت و سلامتی براشون باشه
با سلام،
با تشکر از استاد مرادی
وبینار تقریباً رایگان مانند کلیه خدمات آموزشی مدرسه بورس مفید،موثر و سازنده بوده . انشاله با راهنمایی و آموزش مدرسه بورس فرصت ها را غنیمت و تهدیدها و ریسک ها در کاهش دهیم.
ضمن عرض احترام و خدا قوت
بسیار روان و مطالب ساده و قابل فهم به شخصه توجه زیادی به صندوق ها نداشتم و این وبینار دید جدیدی برام بود بسیار استفاده بردم
سلام وخسته نباشیددوره های بسیارکاربردی وعالی مخصوصاتدریس جناب مرادی
دوره خوبی بود ولی نیاز به این بود که استاد زمان ورود به بورس را هم میگفتند. در کل خوب و عالی بود
با سلام و خسته نباشید. و تشکر از وبینار عالیتون. خدا قوت
خداقوت. بسیار عالی و مفید بود بخصوص بخش صندوق ها. توصیحات استاد کامل و کاربردی بود
آموزش با صبر وحوصله زیاد در عین پرمحتوا و کاربری بود
ممنون از جناب مرادي و تيمه حرفه اي ايشون
دوره بسيار خوبي بود و ايشون واقعا براي دوره ها زحمت ميكشن
خوشحالم با ايشون تو تمام دوره ها و وبينارشون بودم .
انشالله پر توان و پر قدرت اين راه و در مسيره اگاهي افراد ادامه دهند
سلام مجدد. ممنون از آموزش خوب و پرمحتوی تون .خیلی عالی بود
با سلام ..و شب بخیر.وبینار خوبی بود .نکاتی مانند اینکه رشد بعضی سهام از دلار بیشتر است.نکته ی خوبی برای من بود.ممنون
سلام و خسته نباشید به تیم عالی مدرسه بورس خصوصا استاد مرادی عزیز
قسمت اول دوره بسیار عالی بود و اصول چینش سبد بسیار خوب و کاربردی بیان شد. بیصبرانه منتظر جلسه بعدی هستم.
سلام و احترام به نظرم استاد خیلی تند صحبت میکند و در روش بیان شاخه به شاخه زیاد میکند . متاسفانه مرتبا ارتباط کلاس قطع میشد البته اینترنت مصرفی من مشکل نداشت در مجموع لذتی از خرید نبردم
جناب توکلی فیلم کلاس قابل دانلود می باشد.
سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز و دلسوز مثل همه دوره های درجه یک بود ان شاالله همگی درکنار هم سال پرسود و خیر و برکتی را به پایان رسانیم تا یه کم از خستگی روزهای سختمون جبران بشود
با احترام و تشکر از تیم مدرسه ی بورس
توضیحات استاد مرادی در وبینار بسیار کاربردی و دلسوزانه بود و برای بنده با وجود داشتن تجربه ی معاملاتی نکات قابل تاملی داشت مشتاق جلسه ی بعدی وبینار هستم
در ابتدا تشکر میکنم از استاد مرادی و تیم مدرسه بورس
جلسه اول دوره بسیار مفید بود و مثل چراغ قوه در مسیری که ناشناس و تاریک هست عمل می کند. و نکات بسیاری در ابتدا در خصوص حفظ سرمایه و مدیریت ریسک و درنهابت سرمایه گذاری با توجه شرایط اکنون اقتصاد بیان شد.
درود بر شما؛ بابت بیان شیوا و روانتون در آموزش هاتون سپاسگزارم. خیلی مفید و کاربردی. موفق باشید.