مدرس
محمود مرادی
تعداد جلسات
یک یا دو جلسه آنلاین
نوع ارائه
کلاس آنلاین (ساعت ۱۹ الی ۲۲)
تاریخ برگزاری:
دوشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)
فیلم کلاس
پس از برگزاری حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آماده و در حساب کاربری قابل تماشا و دانلود خواهد بود.
نحوه پشتیبانی و پاسخ به سوالات
سوالات را از طریق بله و تلگرام به پشتیبانی مدرسه بورس ارسال میکنید و پاسخ را شخصا آقای مرادی به صورت ویس براتون میفرستند.
قیمت
۱،۳۹۹،۰۰۰
(۷۹۹،۰۰۰ تومان)
بازدهی مناسب بالاتر از شاخص کل و هموزن در دوره های قبل ایجاد شده است.
باید ۷۰۰ شرکت بورسی را بررسی کنید و پس از کلی وقت هدردادن بازهم به نتیجه نخواهید رسید و سردرگم میمانید. فرصت و زمان مهمترین چیزی است که از دست میدهید.
۲۹۵ دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با سلام وخسته نباشیدبه تیم مدرسه بورس.وبینار بسیار کاربردی و مفید بود و اطلاعات جدید و مفیدی از صحبتهای استاد گرفتم که قطعا کیفیت پرتفوی و سهامم رو افزایش خواهد داد.بیان استاد هم بسیار شیوا وقابل فهم هست .منتظر دوره اموزشی مشتقه هستیم.با تشکر
با سلام
استاد توی این چند مدت به اندازه ی مطالبی که شما تو این وبینار بیان کردید برام مطلبی مفید و شفاف نبود این را صادقانه عرض میکنم استادی به دلسوزی شما جهت اموزش و یادگیری ندیدم برای شما و همه شرکت کننده گان عزیزم آرزوی بهترین ها را دارم
با درود – وبینار بسیار ارزنده و مفیدی بود و واقعا خیلی بیشتر از هزینه ای که دریافت کردید ارزش دارد – ممنون از لطف شما
من چندسال شمارو دنبال میکنم کارتون عالی هست
سلام ممنون من فیلم وبینار را دیدم مطالب ارائه شده خیلی خوب و کاربردی بود ممنون از جناب آقای مرادی عزیز
مطالب ارائه شده در وبینار بسیار آموزنده و کاربردی بود از جناب مرادی متشکریم
سلام استاد واقعا وبینار عالیی بود خدا برای خانوادت نگهت داره
سلام. این وبینار باعث شد تا بتوانم دید مناسبی نسبت به آینده سرمایه گذاری ام بدست بیاورم و بتوانم شفاف تر تصمیم بگیرم
با سلام وبیناربسیار خلاصه ولی درعین حال بسیارمفید وکاربردی
امیدوارم بتونیم هرچه بیشتر به کار ببریم برای رسیدن به سود معقولی که دراثر اموزش ندیدن و عدمرعایت حد ضرر و حد سود در سال ۹۹ ازمون از دست رفت
بسیار آموزنده و عالی بود استاد مرادی ممنون از بهترین تجربیاتی که در اختیار ما گذاشتید بسیار عالی و آموزنده ،
سلام و وقت بخیر
سمینار خوبی بود تشکر میکنم
اما ابهامی که دارم اینه که الزاما شرکتی که چهار سال قبل بیشترین بازده رو در گروه خودش داشته
با چه منطقی میتونه این روند تکرار کنه ؟؟
با سلام و تشکر از جناب آقای مرادی و دست اندرکاران محترم مدرسه بورس
وبینار بسیار خوب بود. شامل نکات هدایتگر طلایی و کاربردی در سرمایه گذاری و بخصوص در بورس ایران در شرایط حال حاضر بود. زمانبندی وبینار هم خوب بود و بنحو احسن از آن استفاده شد. شرکت در اینگونه وبینارها را به دوستان توصیه میکنم.
بسیار عالی بود.
سلام خداقوت
وبينار امروز بسيار عالي بود من تو خيلي از وبينار ها شركت كردم مي تونم بگم يكي از بهترين ها بود
وبینار خوب و مفیدی بود اما من انتظار داشتم حداقل یک سوال از هر شرکت کننده که سوال داشت پاسخ داده شود من سوالی داشتم که برام خیلی مهم بود اما متاسفانه نتونستم جواب سوالم رو بگیرم
بسیار سپاسگزارم از استاد مرادی عزیز با در اختیار گذاشتن تجربیات و اطلاعات با ارزششون که واقعا نمیشه قیمتی روش گذاشت، وبینار بسیار مفید بود و نکات خیلی مهمی نصیبمون شد، برای استاد مرادی عزیز و تیم مدرسه بورس آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
بسیار مفید بود. با ابزارهای مختلف برای سرمایهگذاری در بازار ایران آشنا شدیم.
سلام وقت بخیر
متاسفانه به دلیل قطع ووصل شدن پی در پی نتوانستم از وبینار استفاده کنم منتظر بارگذاری فیلم هستم
اصلی ترین ویژگی دوره ها و وبینار های آقای مهندس مرادی عزیز، تحلیل شرایط موجود اقتصادی با هدف آگاهی بخشی عمومی برای ارتقای سطح علمی اقتصادی همه افراد جامعه است و این نکته بسیار ارزشمندی است که در این وبینار هم مثل بقیه دوره های ایشان دیده شد دوره برای من بسیار مثمر ثمر بود و حتی با انطباق مفاهیم ارائه شده در این دوره با دوره قبلی می توان اعمال تغییرات به روز را در تحلیل روی محور آموزش یکسان مشاهده کرد که این نشان از تسلط تیم مدرسه بورس در به روزآوری مناسب آموزشها دارد
عالی بود