مدرس
محمود مرادی
تعداد جلسات
یک یا دو جلسه آنلاین
نوع ارائه
کلاس آنلاین (ساعت ۱۹ الی ۲۲)
تاریخ برگزاری:
دوشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)
فیلم کلاس
پس از برگزاری حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آماده و در حساب کاربری قابل تماشا و دانلود خواهد بود.
نحوه پشتیبانی و پاسخ به سوالات
سوالات را از طریق بله و تلگرام به پشتیبانی مدرسه بورس ارسال میکنید و پاسخ را شخصا آقای مرادی به صورت ویس براتون میفرستند.
قیمت
۱،۳۹۹،۰۰۰
(۷۹۹،۰۰۰ تومان)
بازدهی مناسب بالاتر از شاخص کل و هموزن در دوره های قبل ایجاد شده است.
باید ۷۰۰ شرکت بورسی را بررسی کنید و پس از کلی وقت هدردادن بازهم به نتیجه نخواهید رسید و سردرگم میمانید. فرصت و زمان مهمترین چیزی است که از دست میدهید.
۲۹۵ دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دورهای کاربردی،ارزشمند، مسئولانه،و با توجه به مدت کوتاه آن موثر در سودآوری پورتفو.
درود خدمت استاد مرادی عزیز و سپاس از آموزشهایی که برگزار میکنین این وبینار بسیار عالی بود. سربلند و موفق و پیروز باشید.
من با دیدن این وبینار افق دیدم نسبت به سرمایه گذاری در بورس تهران وسیع تر شد و سهام هایی معرفی شد که قبلا اگر ازشون اطلاع داشتم یا استرس کمتری کار لذت بخش معامله گری رو دنبال میکردم .. تشکر از استاد مرادی بزرگوار.. سایتون مستدام
ممنون استاد واقعا عالی بود و کاملا مطالب مفید و موثر توی انتخاب سهم
سلام وعرض ادب دوره عالی بود
بسیار عالی
اطلاعات و تحلیل های بسیار عالی و کاربردی، رضایت کامل از این دوره داشتم.
سپاس از زحمات ارزشمند شما و تیم شما
با سلام و احترام
وبینار شناسایی سهام برتر پر از نکته های مفید و کاربردیه، دید آدم و نسبت به بازار سرمایه عوض میکنه، جهت دهی خوبی به آدم میده.
واقعاً دست بر و بچه های مدرسه بورس درد نکنه مخصوصا جناب مرادی عزیز
دیدگاه وسبک ایشان درتحلیل بازار عالیه من مدتی است که از نظراتشان استفاده میکنم نگاه جامع وخلاصه به روند بازار وارایه راهکار عملی وشفاف مهمترین حسن این وبیناربود
سلام
من فیلم وبینار را دیدم ، برای من بسیار مفید بود نکات زیادی یاد گرفتم امیدوارم بهمراه دوستان دیگر بتوانیم از این بازار منتفع بشیم.
متشکرم استاد
سلام استاد ما فقط فیلم وینار رو تهیه کردیم ولی نفرمودین سهامی که ۴۰ ۵۰ درصد هنوزم تو ضرر هستیم چطور اصلاح کنیم؟؟
درود بر شما خدا قوت
استاد مرادی من فیلم وبینار را دیدم مثل همیشه بسیار عالی و کاربردی بود مخصوصا مطالب مربوط به صندوق های مختلف بورسی و اختیار خرید سلامت و موفق باشید
سلام و عرض خسته نباشید
استاد وبینارتون عالی بود عالی هر چی راجبش توضیح بدم کمه واقعا
درود سپاس فراوان برای همه زحمات شما
خیلی سپاسگذارم از آقای مرادی و تیم عالیشون
که این کلاس های رو با دقت و کیفیت تهیه میکنن و هیچ فرقی نداره که مبلغ دوره چقدر باشه همیشه با کیفیت عالی هست
به خاطر پاسخگو بودنشون
و این که این وبینار کمک میکنه که با دیدگاه درست نسبت به بازار و پرتفو خودمون معامله کنیم
امیدوارم همیشه پر سود و برقرار باشین
سلام ،خدا قوت
وبینار بسیار به موقع و کاربردی بود
دیدگاه خوبی نسبت به بازار سهام پیدا کردم بخصوص بحث مشتق و صندوقهای اهرمی که استاد عزیز،بسیار ساده و شیوا توضیح دادند،ممنون از مدرسه بورس و استاد عزیز،بخاطر اینکه با نیت خیر در جهت آگاهی جمعی گام برمیدارند،
سلامت باشید و برقرار!
سلام بسیار عالی بود
این دوره و دوره های دیگر جناب مرادی بسیار عالی بود، فرق آقای مرادی با بقیه اساتید در اینه که در کار آموزش فقط به دنبال این هستن که دانشجو بهترین دوره با بهترین کیفیت رو بگذرونن ممنون از تمامی زحمات ایشون و تیم قوی
عالی بود
سلام وقت بخیر متاسفانه من نمی تونم فیلم را دانلود کنم
سلام و خسته نباشید خدمت استاد
سه ساله تو بورسم ولی مطالب این وبینار برام تازگی داشت
درود . آموزش ها و وبینارهای جناب مرادی رو حتما توصیه میکنم . سپاس از ایشان و تیم پشتیبانی