مدرس
محمود مرادی
تعداد جلسات
یک یا دو جلسه آنلاین
نوع ارائه
کلاس آنلاین (ساعت ۱۹ الی ۲۲)
تاریخ برگزاری:
دوشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)
فیلم کلاس
پس از برگزاری حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آماده و در حساب کاربری قابل تماشا و دانلود خواهد بود.
نحوه پشتیبانی و پاسخ به سوالات
سوالات را از طریق بله و تلگرام به پشتیبانی مدرسه بورس ارسال میکنید و پاسخ را شخصا آقای مرادی به صورت ویس براتون میفرستند.
قیمت
۱،۳۹۹،۰۰۰
(۷۹۹،۰۰۰ تومان)
بازدهی مناسب بالاتر از شاخص کل و هموزن در دوره های قبل ایجاد شده است.
باید ۷۰۰ شرکت بورسی را بررسی کنید و پس از کلی وقت هدردادن بازهم به نتیجه نخواهید رسید و سردرگم میمانید. فرصت و زمان مهمترین چیزی است که از دست میدهید.
۲۹۵ دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
با سلام و عرض ادب.
با احترام خدمت دوستان عزیز به عرض می رسانم جناب آقای مرادی و دوستان گروه پشتیبان براستی گشایشگروراهنمای بی مانند در ضمیمه ای بازار بورس هستند بدرستی قدردان الطافشان باشیم انشاالله
سلام
وبینار خیلی خوب و آموزنده بود ممنون از بیان عالی و روان آقای مرادی
عالی بود استاد خیلی واسم مفید بود
عالی بود استاد
پشینهاد میکنم حداقل این دوره رو تهیه کنید عالی بود
آموزش های استاد مرادی شامل: مطالب بسیار آموزنده و کاربردی با بیان کاملا حرفه ای و رسا همراه با تسلط به مبانی و اصول علم اقتصاد
شاگردی ایشان افتخار بزرگیست
سلام وخدا قوت.
جلسه وبینار بسیار کارگشا ومفید بود.
دم استاد گرم.
سلام وخدا قوت.
جلسه وبینار بسیار کارگشا ومفید بود.
خدا به استاد شریف جناب مرادی وتیم همراهش طول عمر با عزت عنایت بکنه.
باید ازاین دست جلسات و وبینارها استاد بیشتر برگزار کنند.
اگرمیشه راهنمایی کنید چه طور میتونیم کلاس آموزشی استاد رو ثبت نام کنیم.
سلام
به تلگرام پشتیبانی پیام بدید و اموزش را شروع کنید
۰۹۰۳۷۸۹۷۹۷۱
عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم مدرسه بورس
حقیقتا آقای مرادی یکی از دلسوزترین افراد توی بازار بورس
سلام. حقیقتا این وبینار استاد مرادی دیدگاه بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری در بورس برایم ایجاد کرد و از اینکه اینهمه مطالب و آموزشهای مفید را در قالب یک وبینار پرمحتوا و ارزان ارائه میدهید، بسیار سپاسگزارم
۲ جلسه عالی و مفید بود
بخواهم خلاصه بگم بالای ۷۰% دیگه نیاز به سیگنال گرفتن از کسی نیستم و قطعا در رشد بعدی بازار سبد چابکی خواهم داشت
ای کاش چند ماه زودتر این دوره را میگذاشتید
تشکر
خیلی ممنون آقای مرادی عزیز سخنانتون گهربار وخیلی مفیده
ویبینار خیلی خوبی بود،سعی شده بود در زمان کم اطلاعات مناسبی ارائه بشه
سلام خیلی عالی ودیدگاه خوبی به من داد
خیلی مسائل بورسیه خوبی را پوشش داد این وبینار حتی بیشتر از انتظارم بود واقعاممنون
ممنون از آقای محمود مردادی عزیز بابت وبینار ؛ خیلی خوب و عالی بود.
ممنون بابت وبینار ؛ خیلی خوب و عالی بود.
سلام خدمت استاد مرادی عزیزو تیم همراه. خدا قوت . فقط سوالم این بود برا سهامی که در روند صعودی در زیان هستن و رشدی ندارن چکار میشه کرد؟؟؟؟
استاد عزيزم سلام و ادب سپاس از اين وبينار بسيار بسيار عالي و تشكر از اين همه مهر و لطف تان بابت در اختيار گذاشتن اطلاعات بسيار ارزنده تان
استاد عزيزم سلام و احترام بسيار بسيار لذت بردم از اين وبينار و سپاس بابت اين لطف و مهرتان كه ارزندهترين اطلاعات را در اختيار همگان قرار ميدهيد