قبل از خرید صوت زیر را کامل و با دقت گوش کنید.

دوشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۵

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
وبینار شناسایی سهام پرسود چیست؟
وبیناری است که در آن نمادهایی که دارای گزارشات مالی و چشم‌انداز خوب هستند بررسی و معرفی می‌شوند. سود آینده‌نگر تا پایان سال بررسی و بهترین سهام انتخاب می‌شوند.  

مشخصات وبینار شناسایی سهام پرسود ۸

مدرس

محمود مرادی

تعداد جلسات

یک یا دو جلسه آنلاین

نوع ارائه

کلاس آنلاین (ساعت ۱۹ الی ۲۲)

تاریخ برگزاری:

دوشنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۵)

فیلم کلاس

پس از برگزاری حداکثر ظرف ۲۴ ساعت آماده و در حساب کاربری قابل تماشا و دانلود خواهد بود. 

نحوه پشتیبانی و پاسخ به سوالات

سوالات را از طریق بله و تلگرام به پشتیبانی مدرسه بورس ارسال می‌کنید و پاسخ را شخصا آقای مرادی به صورت ویس براتون می‌فرستند.

قیمت

۱،۳۹۹،۰۰۰ 

(۷۹۹،۰۰۰ تومان) 

تاریخچه و بازدهی وبینار شناسایی سهام پرسود چطور بوده است؟

بازدهی مناسب بالاتر از شاخص کل و هموزن در دوره های قبل ایجاد شده است.

ما ۹۰درصد کار را برایتان انجام داده‌ام:
بررسی بیش از ۷۰۰ شرکت بورسی ۹۰%

اگر در این وبینار شرکت نکنیم چه چیزی را از دست می دهیم؟

باید ۷۰۰ شرکت بورسی را بررسی کنید و پس از کلی وقت هدردادن بازهم به نتیجه نخواهید رسید و سردرگم می‌مانید. فرصت و زمان مهمترین چیزی است که از دست می‌دهید.

سرفصل‌های وبینار شناسایی سهام پرسود ۸

از ویژگی‌های مهم این دوره این است که برخلاف دوره های حضوری، این بار از هر نقطه از ایران که باشید، به راحتی تنها با داشتن اینترنت و یا لپ تاپ، می‌توانید در این دوره شرکت کنید.

شما می‌توانید آرشیو وبینارهای قبلی را در اینجا مشاهده کنید.

فیلم وبینار شناسایی سهام پرسود ۷

۱۸ آبان ۱۴۰۴

بخش اول وبینار ویدئو

۱۸ آبان ۱۴۰۴

بخش دوم وبینار ویدئو

۱۸ ابان ۱۴۰۴

بخش سوم وبینار ویدئو

فایل اکسل نمادها فایل های ضمیمه

شناسایی سهام پرسود ۶

تاریخ برگزاری: ۱۸ خرداد ۱۴۰۴

بخش اول وبینار رایگان

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

بخش دوم وبینار رایگان

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

فایل اکسل فایل های ضمیمه

۱۸ خرداد ۱۴۰۴

آپدیت وبینار (پس از جنگ ۲۳ خرداد) رایگان

۲۰ مرداد ۱۴۰۴

شناسایی سهام پرسود ۵

تاریخ برگزاری: ۱۸ بهمن ۱۴۰۳

فیلم قسمت اول رایگان

۵۰ دقیقه

فیلم قسمت دوم رایگان

۵۵ دقیقه

فایل اکسل فایل های ضمیمه

نماد برتر وبینار

فیلم آپدیت وبینار رایگان

این آپدیت در تاریخ فلان برگزار شده است و سهام معرفی شده را بروزرسانی کرده ایم.

شناسایی سهام پرسود ۴

تاریخ برگزاری: آبان ماه ۱۴۰۳

قسمت اول رایگان

تاریخ وبینار

قسمت دوم رایگان

تاریخ وبینار

شناسایی سهام پرسود ۳

تاریخ برگزاری:‌ مرداد ماه ۱۴۰۳

قسمت اول ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت دوم ویدئو

تاریخ وبینار

شناسایی سهام پرسود ۲

تاریخ برگزاری:‌ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

قسمت اول ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت دوم ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت سوم ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت چهارم ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت پنجم ویدئو

تاریخ وبینار

فایل اکسل فایل های ضمیمه

شناسایی سهام پرسود ۱

تاریخ برگزاری: ۵ اسفند ۱۴۰۱

قسمت اول ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت دوم ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت سوم ویدئو

تاریخ وبینار

قسمت چهارم ویدئو

تاریخ وبینار

مدرس وبینار (سهام پرسود)) کیست؟

محمود مرادی

۲۹۵ دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • سلام جناب مرادی
    سپاسگزارم از زحمات شما
    درباره سهام های بنیادی و پرسود از گروه های سیمانی، غذایی، دارویی صحبتی نکردید و اشاره ای به اونها نشد. چرا؟

  • با سلام و عرض ادب و آرزوی سلامتی برای تیم مدرسه بورس و استاد مرادی عزیز؛
    برای دوستانی که دنبال آموزشند ولی از دست پکیج فروشها بی اعتماد شدن یا هزینه زیادی نمیخوان بکنن:
    بدون اغراق میگم که یکی از بهترین آموزشهایی بود که در عمرم دیدم. دقیقا تیکه پازلی که نیاز داشتم بود چون قبلا شاید نزدیک به ۱۵ دوره آموزشی گران قیمت تهیه و شرکت کرده بودم ولی همچنان نتیجه مطلوب رو نمیگرفتم. شاید به جرات بگم این ۱۰۰ هزارتومان باعث بشه حداقل ۱۰% سود بیشتر از سبدم داشته باشم! قطعا اگر به کسی بخوام فقط یک دوره با کمترین قیمت رو پیشنهاد کنم، همین دوره هست. گرچه میدونم هرکسی برحسب سوادمالی یا تجربش، برداشت و فهم متفاوتی خواهد داشت ولی قول میدم باعث رشد ذهن و دید شما خواهد شد. اعتقاد دارم روزی رو خدا میده و برخلاف اینکه در بازارهای مالی ما رقیب یکدیگریم، از روی خیرخواهی پیشنهاد میکنم که از یک روز هزینه شامتون شده بگذرید ولی این دوره رو شرکت کنید! اگر باعث وسعت دید شما و رشد فکری شما نشد هزینه وبینار شما رو من میدم! در آخر هم از استاد عزیز آقای مرادی تشکر میکنم که با این قیمت دوره رو برگزار میکنن تا سهامداران خرد با پول کمتر نسبت به بازار بورس و آموزش علاقه مند بشن و امیدوارم این دوره های با قیمت پایین ادامه دار باشه و با تعریفهای امثال بنده تموم نشه 🙂 🙂

  • با سلام و عرض خداقوت خدمت استاد عزیز و تیم پشتیبان حرفه ای
    اطلاعات وبینار قطعا ارزنده و عالی بود.
    این اطلاعات مربوط به عملکرد شرکت های بورسی در چهار سال گذشته بود که کشور تا حدودی دسترسی به دلار راحتتر داشت ولی با توجه به بیشتر شدن دایره تحریم ها و کمتر شدن دسترسی ب دلار ، آیا در عملکرد شرکت های بنیادی و دلاری بورس خللی وارد نمی شود؟ اگر این شرکت ها نتوانند ارز حاصل از صادرات محصولشان را به دولت برسانند ، آیا باز هم امکان سوددهی و بازدهی بالا دارند؟

  • سلام و عرض ادب
    وبینار بسیار آموزنده و حاوی نکات مفیدی بود
    ممنون از شما جناب مرادی و تیم مدرسه بورس
    این سری وبینار ها رو حتما ادامه بدید چون در تصمیم گیری من به شخصه تاثیر گذار هست و میتونه کمک بکنه که در مسیر به بیراهه نریم و فرصت سوزی نکنیم.

  • سلام بسیار کلاس مفیدی بود استاد محترم بسیار انرژی گذاشتند و بنده به شخصه بسیار آموختم.
    نهایت تشکر از استاد مرادی نازنین و تیم زحمتکششون رو دارم.

  • با سلام. وبینار بسیار مفید و کاربردی بود. من از دوره ها و وبینارهایی که برگزار می کنید، خیلی استفاده می کنم. ممنون

  • با سلام ، به نظر من وبینارها و دوره ها بسیار مفید هستند. من خیلی استفاده کردم. پیروز و سربلند باشید

  • درود بر استاد گرامی
    وبینار شناسایی سهام پرسود را بطور کامل (جلسه اول و دوم) رامشاهده و از اطلاعات ارایه شده بهره کافی بردم. حضور شخصیت های برجسته ای در بازارسرمایه مثل شما سرمایه این مملکت می باشد. به امید دیدار وبینار های آینده .
    با احترام – سلطانی زاده

  • سلام ،خدا قوت
    یکی از بهترین و کاربردی ترین دوره ها بود ،که گذراندم،
    ممنون از استاد عزیز آقای مرادی،
    بخاطر حسن نیت و اطلاعات مفیدی که ارایه دادند،سلامت باشید

  • با سلام
    واقعا هر دفعه ک من وبینارهای استاد مرادی رو شرکت میکنم لذت میبرم و مشتاق وبینارهای بعدیشون هستم
    اینقدر مطالب رو ساده و روان و کاربردی توضیح میدن.
    با تشکر

  • سلام ممنونم بابت این دوره بسیار عالی ، پیشنهاد دارم اگر کسی این دوره رو ندیده حتما شرکت کنه

  • سلام وقتتون بخیر
    واقعا از وبینار عالی که برگزار کردین ممنونم .
    اطلاعات عالی که در اختیار من و دوستان گذاشتین
    سپاس از شما

  • با سلام دوره خوب و مناسبی بود و دید خوبی به من داد پیشنهاد می کنم.

  • دوره بسیار خوب و عالی بود اطلاعات و مطالب مفید و کاربردی هستند

  • استاد من دوره خریدم فرمودید الگوریتم راببن رو اموزش میدید و ثبت نامم کردم اما دسترسی ندارم به این اموزش چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید